מכונת ואקום היא אחת מהמכונות החשובות ביותר, המומלצת לכל מי שמתעסק עם כמויות גדולות של מזון המוחזק במטבח שלו. אף על פי שהמכונה מתאימה גם למקומות בהם מגוון האוכל אינו רחב ועם תפריט מצומצם כמו למשל בתי קפה, היא מוצר חובה בכל מטבח גדול המספק כמויות גדולות של אוכל. אם אתם מנהלים מסעדה, מטבח מוסדי או קייטרינג, מומלץ שתבינו את היתרונות במכונה כזו.

מכונת ואקום, או יותר נכון מכונות אריזה בואקום, תורמות בשימור אורך החיים של מוצרי המזון השונים תוך שמירה על היגיינה מקסימלית ואסתטית. בשום פנים ואופן הרי אתם לא תסכימו שחומרי הגלם שלכם יהיו חשופים ויתקלקלו, מה שיאלץ אתכם לזרוק אותם וכמובן להפסיד כסף – בדיוק למשבצת הזו נכנסת מכונת הואקום שעוזרת לכם להאריך את משך הזמן בו אתם יכולים להשתמש במוצרים מסויימים. בנוסף, מכונות ואקום אלו מתאימות גם לסופרים וקצביות מפני שהיא מאפשרת לכם למכור מוצרים טריים ללקוחות מבלי הלחץ של להכין את האוכל כאן ועכשיו. 

המכונות המומלצות ביותר

אם כן נשאלת השאלה איזו מכונת וואקום מתאימה לעסק הספציפי שלכם? לפני רכישה של מכונות ואקום, חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע, לפרוש בפניהם את הצורך שלכם ובכך לקבל ייעוץ לגבי המכונה הנכונה עבורכם. בשוק ניתן למצוא מגוון גדול של מכונות, שלכל אחד מהם המאפיינים הייחודים לו ולכן כדאי להקפיד להצטייד במכונה הנכונה עבורכם.

בין המכונות המומלצות שקיימות, תוכלו למצוא את ה- polar 52. מכונה הולנדית, המתאימה לאריזה של נתחים גדולים במיוחד. היא עשויה מנירוסטה, ולמרות שהיא מיועדת לנתחים גדולים, בהחלט ניתן לעשות בה שימוש גם לנתחים קטנים יותר.

ה- titan 2×90, לעומתה, נחשבת למכונת הואקום מהמתקדמות בעולם. היא כפולה ואוטומטית, מעולה לנתחים גדולים וקצב העבודה שלה הוא מהיר, מה שמוביל כמובן לחסכון משמעותי בזמן האריזה. גם היא מתאימה לנתחים קטנים יותר, אך החוזקות שלה הם בהחלט בנתחים שלמים כמו אנטריקוט, דגים, חלקי כבש שלמים ועוד.

שתף ברשתות החברתיות: