בלנדר מקצועי מושתק – כל עוצמתי ומקצועי

בלנדר מקצועי מושתק הוא כלי עבודה הכרחי בכל מסעדה, בית קפה, בית מלון ובכל מקום בו יש צורך בהכנת מגוון מאכלים ומשקאות החל משייק פירות וירקות, מילקשייק, מרק או רוטב. באתר חברת מקינטו תמצאו את הבלנדרים החזקים בתעשייה המתאימה לעבודה ממושכת ולהכנת כל סוגי המזון המתאימים. חברת מקינטו בעלת ניסיון עשיר בענף המזון והיא מספקת מגוון רחב של ציוד מכל סוג למטבח החל ממטחנות בשר, דרך בלנדרים ועד מכונות ואקום ועוד עשרות מוצרים.

מזומנים לגלוש לקישור בלנדרים ומסחטות ולמצוא את הבלנדרים העוצמתיים של מיטב היצרנים בעולם. למשל בלנדר דגם  SANTOS 37, בלנדר מקצועי למסעדות, גלידריות, בתי קפה וכדומה, אידאלי לערבוב טחינה של פירות וירקות מכל סוג, חמים או קרים ומתאים לשימוש ממושך. למדו עוד על הבלנדר באתר וגלו עוד מגוון מוצרים דומים. 

בלנדר מקצועי מושתק – מקינטו

במקומות בהם יש חשיבות לשקט ואתם מעוניינים לבצע את העבודה אך במינימום רעש אפשר להשיג בלנדרים מושתקים עם הפחתה של עד כ-70% מעוצמת הרעש וליהנות מבלנדרים חזקים בהספק גבוהים שעושים את העבודה על הצד הטוב ביותר אך ללא הרעש הנלווה. מעולה למסעדה על הבר בסביבת הלקוחות, בית מלון קטן למשל, ספא וכדומה.

איפה רוכשים בלנדר מקצועי?

חברת מקינטו בעלת ניסיון עשיר בענף המזון והיא החברה המספקת את ציוד מיכון המזון המוביל בתחום בהתאמה אישית לצרכי הלקוח למגוון בתי עסק, מלונות, מסעדות, בתי קפה ועוד. השאירו פרטים עכשיו או צרו קשר בטלפון הרשום למטה עם כל שאלה ולקבלת הצעת מחיר על אחד המוצרים הנמצאים באתר. מוזמנים לגלוש או להגיע אלינו.

לקבלת מידע נוסף על בלנדר מקצועי מושתק, מחירים, הבדלים מבלנדר רגיל ועוד פרטים מזומנים לצור עמנו קשר עוד היום לקבלת מענה מקצועי ושירות. 

לפרטים נוספים על מכונת בלנדר מקצועי חייגו 077-8045491

או השאירו לנו מייל motti@makineto-ltd.com‏

linda@makineto-ltd.com‏

מקינטו ציוד למטבח תעשייתי – איכות ללא פשרות

שתף ברשתות החברתיות: