טבח? שף? – כך תבחרו את הציוד הכי טוב למטבח

אחד מהדברים שיודע כל טבח וכל שף זה שמעבר לחשיבה יצירתית, אהבה רבה לבישול וכישרון, אחד מהדברים שהופכים מטבח של מסעדה למטבח מוצלח, יעיל שמתקתק כמו שצריך זה כל נושא של ציוד למטבח, שכן ככל שהציוד עמו עובדים במטבח מקצועי, טוב ויעיל יותר כך כל הנושא של אפקטיביות המטבח הוא טוב יותר וכל העיסוק בבישול האוכל הופך לנעים, קל ופשוט יותר.

איזה ציוד חשוב שיהיה במטבח של מסעדה או בית קפה

מטבח של מסעדה או בית קפה צריך להיות מאובזר בציוד אשר רלוונטי ומתאים למקום עצמו מבחינה של סוג המנות אותן הוא מגיש וסוג המשקאות אותם הוא מציע שכן יש הבדל בין מקום שמציע רק כריכים וקפה לבין מקום שמציע מנות מבושלות, סלטים טריים, קינוחים ועוד. יחד עם זאת במרבית המקומות יש צורך בקוצץ ירקות, בלנדר איכותי לפעמים אפילו יותר מאחד, מכונות קרח ומקומות שהם יותר מסעדות המציעות מגוון מנות אפילו מכשיר לטחינת בשר ומכשיר להכנת המבורגר. למעשה כל טבח וכל שף שם דגש על בחירה של ציוד איכותי וטוב אשר יהפוך את המטבח למקום שיהיה נעים יותר לעבוד בו מצד אחד אך גם ציוד אשר יעזור לייעל את זמן העבודה והכנת המזון.

למה חשוב לשים לב כאשר בוחרים ציוד למטבח

משום שמטבח של מסעדה או בית קפה שונה מהותית ממטבח ביתי, ולרוב ציוד למטבח ביתי לא יהיה יעיל ומספיק טוב ואיכותי כמו ציוד למטבח תעשייתי. יש חשיבות גדולה לרכוש ציוד ייעודי אשר מותאם לעבודה רבה. ציוד טוב למטבח תעשייתי צריך להיקנות במקום שזו ההתמחות שלו, מקום אשר מחזיק ציוד של חברות שזו ההתמחות שלהן, מקום בעל ניסיון וידע וזאת בכדי שהוא יוכל לעזור להתאים את הציוד לצרכים של כל מטבח ומטבח. חשוב לשים לב שרכישת הציוד תאפשר קבלת הדרכה והכוונה שכן לעיתים יש מכונות וציוד חדשים ולא תמיד יודעים לעבוד איתם נכון או לנצל את כל היכולות שלהן ולכן להדרכה וליווי יש חשיבות רבה.

 

שתף ברשתות החברתיות: