כל מנהל מטבח שמייצר כמויות גדולות של אוכל יודע שצריכה להיות קורלציה בין הכנת אוכל איכותי, טרי וטעים לבין חסכון בעלויות תפעול המטבח. פעמים רבות, מעדיפים אותם מנהלי מטבח לחסוך במוצרים ספציפיים מתוך מחשבה כי עדיף להזמין את התוצר מספק חיצוני ובכך לחסוך את זמן העבודה של העובדים, או את העלויות על מכשור כזה או אחר. בדיקה לעומק ולטווח הארוך תראה לכם דווקא תוצאה הפוכה.
 
יכול מאוד להיות שבהזמנה ספציפית הפער אותו תשלמו על בשר שאתם בעצמכם צריכים להכין ממנו קציצות או המבורגר לא יהיה משמעותי כל כך בהשוואה לקבלת הקציצות וההמבורגרים כשהם כבר מוכנים. אך בהתחשב בעובדה שאלו דברים שמזמינים על בסיס שוטף, אתם תיווכחו לדעת כי בטווח הארוך אתם דווקא משלמים יותר מאשר אם הייתם עושים דברים אצלכם במטבח.
 
בדיוק למשבצת הזאת נכנסת המכונה להכנת המבורגר והקציצות, והנה מספר סיבות למה חשוב שתחזיקו אחת כזאת בעצמכם:

סיבה ראשונה

חסכון בכמויות- ברגע שיש לכם מכונה כזו, השליטה על הכמויות היא רק בידיים שלכם. כלומר לא יכול להיווצר מצב בו אתם מעריכים כי ביום מסויים תצרכו כמות א׳ כשבפועל אתם צריכים כמות ב׳ ואז אתם נאלצים לזרוק. אתם יכולים בזמן אמת להכין את הכמויות הנדרשות בדיוק עבור כל יום.

סיבה שנייה

תיבול והכנה- במקום להסתמך על אנשים אחרים, יש לכם את האפשרות לתבל את הקציצות וההמבורגרים עוד בשלב ההכנה, לפי המתכון והטעם שלכם, מה שכמובן תורם לתוצאה הסופית. כמובן שגם על נושא העובי יש לכם בקרה מלאה מה שמאפשר לכם להכין מנות זהות. 

איזה סוגים קיימים?

ניתן למצוא מכונות קומפקטיות, שישתלבו במטבח שלכם בצורה נהדרת ולא ידרשו מכם לשנות את הסדר. בדיקה קצרה תעלה כי מכונה לייצור המבורגר קיימת במגוון גדלים של 100 מ״מ, 130 מ״מ, 159 מ״מ ו-180 מ״מ. מכונה אוטומטית לייצור קציצות תספק לכם עד ל- 2,100 קציצות בשעה. רק דמיינו כמה זמן עבודה או כסף אתם יכולים לחסוך עם מכשיר שכזה.

שתף ברשתות החברתיות: