כל מטבח תעשייתי שצריך להתמודד עם הכנת כמויות גדולות של מזון יודע שאת אמינות המכונות שמכניסים למטבח כזה חייבים להכיר לפני שמכניסים אותן לשימוש. האמינות של מותגים מסוימים הולכת לפניהם וכאשר הם מוכיחים את עצמם במטבחים השונים ברחבי העולם לשימושים שונים, רוב הסיכויים שאפשר יהיה להכניס אותם מידית לשימוש הודות למוניטין אלה. לכן, המכונות הבאות חייבות להיות במטבח תעשייתי שמכבד את עצמו וחייב לפעול כל הזמן ללא הפסקה וללא תקלות מכניות. בגלל זה המותגים השונים חייבים להבטיח איכות ואפשרות להחליף חלפים.

?למה מטחנות בשר חייבות להיות מסיביות

מלבד העובדה שמדובר בטחינת חומר שנחשב לקשה מאוד לטחינה ויש לו כמה דרגות טחינה, יש גם כמה סוגי בשר שאנחנו רוצים לטחון והמכונה חייבת לעמוד בכל הדרישות האלה. מטחנות תעשייתיות טובות באמת מצטיינות ביכולת עבודה של מאות קילוגרמים ביום טחינת בשר ומבלי להתחמם יתר על המידה. יש מטחנות מקוררות שיש להן מנגנון שמקרר אותן ויש כאלה שהן ידניות ומתקררות רק על ידי הפסקות. בכל מקרה, יש לבחור מטחנות בשר לפי הצרכים שלכם ולפי הכמויות שאתם עובדים אתן כדי להבטיח תקינות המטחנות כל הזמן. עוד חשוב לומר שמטחנות אלה חייבות להיות אמינות מכנית לאורך זמן רב ולעבוד בצורה אינטנסיבית מבלי להתקלקל. שיקול חשוב נוסף הוא האפשרות לתחזק ולנקות אותן בקלות משום שכל מכונה שעובדת עם בשר היא מכונה שחייבת לשמור על היגיינה עליונה.

מכונות לישה, פריסה וחיתוך

במטבחים שונים שבהם לאו דווקא עובדים עם בשר ולכן מטחנות תעשייתיות הן פחות רלוונטיות, חשוב להכיר את המכונות שעובדות עם ירקות ועם בצקים שונים. מלוש בצק ומכונות להתפחה הן קריטיות לכל מטבח תעשייתי שחייב להגיש את הלחמים והמאפים השונים וגם להחזיק מכונות חיתוך של ירקות ופירות במידת הצורך. לידן, אפשר להציב מכונות פריסה של גבינות שצריך להגיש ולהשתמש בהן בצורה נכונה. כללי הזהירות בכל הקשור למכונות פריסה ולישה מחייבים גם הדרכה נכונה של העובדים ומכונות שהן בטיחותיות מאוד לשימוש. גם מכונות לישה, במיוחד המכונות שמתאימות ללישת בצקים והתפחה ועובדות עם כמויות גדולות של חומרי גלם.

שתף ברשתות החברתיות: