מכונת ואקום מקצועית

מכונת ואקום מקצועית – דווקא היום אנו ממליצים לכם להשקיע ברכישת מכונת ואקום מקצועית אשר תעזור לשמור על טריות המזון באמצעות אריזה הרמטית המונעת מחיידקים להפגוע במזון. במקינטו ציוד למטבח תעשייתי מכירים לעומק את ענף המזון והניסיון שלנו מלמד כי היום יותר מתמיד חשוב לדאוג כי האוכל שאתם מגישים הוא באיכות טובה ומוגש נקי וטעים. אספנו עבורכם מידע אודות מכונת ואקום תעשיתית. 

מכונת ואקום מקצועית לאריזה מנצחת

מכונת ואקום מקצועית ותעשייתית היא קירטית לאטימה מושלמת של מזון.  כשאנו אורזים מזון בואקום, אנחנו מונעים מחמצן או אוויר לבוא במגע עם המזון. בתנאים אלו, מזיקים כגון פטריות וחיידקים אינם יכולים לשרוד או לחדור לאריזה, ותהליך החמצון המזיק נבלם. אריזה בתנאים אלה שומרת על טריות המזון לאורך זמן ומאפשרת להאריך את חיי המדף שלו באורך משמעותי. אם אתם עובדים עם חומרי גלם העלולים להתקלקל או לאבד מטריותם (כמו פיצוחים קלויים) חשוב לדאוג לארוז אותם על ידי מכונת ואקום תעשייתית. 

איך בוחרים את מכונת ואקום מקצועית?

כיצד תדעו מה איזו מכונת ואקום מקצועית נכונה עבורכם. חשבו על הנקודות הבאות: 

כמה אתם אורזים ?  המכונות נבדלות ביניהן בגודל האריזות ובכמות האריזות שניתן להכניס אליהן בו זמנית.  במידה ואתם אינכם אורזים התמקדו בין מגוון מכונות ואקום שולחניות לאריזה ידנית. במידה והמטבח שלכם פעיל ישנן מכונות ואקום גדולות.

כמה זמן יש לכם ? מכונות נבדלות אחת מהשניה בזמן שלוקח להן לארוז מוצר בואקום. חשוב לוודא שההספק של המכונה מתאים לצרכים שלכם כעסק.

לכמה סוגי אריזות אתם זקוקים? האם אתם אורזים חבילות בגודל אחד בלבד או בגדלים רבים? ישנן מכונות ואקום שניתן לארוז איתן אריזות  בגדלים שונים, ומכונות שיתפקדו טוב יותר עם אריזה בגדול אחד.

מכונת ואקום מקצועית זה מקינטו

מקינטו – ציוד למטבח תעשייתי. אנו מספקים מגוון שירותים לבתי עסק בתחום המזון כמו ציוד לאטליזים ומעדניות, ציוד למסעדות ובתי קפה, ציוד למפעלי בשר, מטחנות מקררות, מכשור לבשר, מכונה להכנת המבורגר, מכונות קרח ועוד. אנו מכירים לעומק את ענף המזון והניסיון הרב שלנו בתחום מאפשר לנו, כבר שנים, להעניק שירות מנצח ויחס אישי ללקוחותינו. 

שתף ברשתות החברתיות: