פרוסות גבינה או נקניק הם מוצר חובה בכל מטבח תעשייתי לא משנה אם אתם אטליז או מעדניה, מסעדה או בית קפה לפרוס גבינה אתם קרוב לוודאי תפרסו. אנחנו במקינטו ציוד למטבח תעשייתי מציעים לכם מגוון פורסות גבינה. מה חשוב לדעת לפני שבוחרים פורסות גבינה או נקניק? הנה כמה נקודות מעניינות למחשבה.  

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים פורסות גבינה או נקניק?

מה אתם ממש חייבים לבדוק לפני שאתם בוחרים פורסות גבינה או נקניק

רמת בטיחות גבוה 

פורסות הם עסק חד מאוד. במטבח ובמיוחד במטבח תעשייתי בטיחות גבווה קודמת לכל. כל הפורסות גבינה או נקניק שאנו מציאים למכירה סופר איכותיות ובטיחותיות. 

תחזוקה קלה 

ניקיון הוא אחד מהיסודות של כל מטבח תעשייתי. תחזוקה קלה של פרוסות מבטיחה פחות עבודה בניקיון הפורסות, פחות קלקולים ועיכובים במטבח. 

איכות הפורסות 

חשוב לבחור פורסות גבינה או נקניק המאפשרות חיתוך קל ולא מורכב. 

מהירות 

חשוב לבחור פורסות גבינה או נקניק העובדות במהירות הרצוייה. כמו כל דבר בחיים גם במטבח תעשייתי זמן הוא כסף. 

העובי הנכון 

לפורסות גבינה או נקניק בדרך כלל פורסות עד עובי מסויים. בדקו מה נכון עבורכם לטווח המידי ולטווח הארוך. 

שקט

לפורסות תעשיתיות יש נטייה לעשות הרבה רעש ולא מהסוג הנעים. במידה והפורסות גבינה או נקניק מיועדות למעדנייה אנו ממליצים לבדוק כמה רעש אותה מכונה עושה. 

פורסות גבינה ומגרדות גבינה 

אם אתם מבררים על פורסות גבינה אז אנחנו חייבים להשוויץ במגרדת גבינה מקצועית SANTOS. מגרדת גבינה מקצועית בנויה לעבודה מאומצת. המגרדת נוחה ופשוטה לתפעול ולניקוי.

פורסות גבינה מקצועיות – מיכון למטבח התעשייתי זה מקינטו 

אנחנו במקינטו,  ציוד למטבח התעשייתי מספקים מגוון שירותים לבתי עסק בתחום המזון כמו ציוד לאטליזים ומעדניות, ציוד למסעדות ובתי קפה, ציוד למפעלי בשר ומטחנות דגים. אנו מכירים לעומק את ענף המזון והניסיון הרב שלנו בתחום מאפשר לנו, כבר שנים, להעניק שירות מנצח ויחס אישי ללקוחותינו בכל רחבי הארץ.

שתף ברשתות החברתיות: